torsdag, august 11, 2005

Journalister med IQ over 2 og "kuule" ting...

Jeg skal ikke legge skjule på at jeg liker fotball. Ikke fanatiker, men synes det er moro med disse som løper som besatte etter lærkula. VIF er laget, vært det i både gode tider og forbanna dårlige tider. Men hvem liker ikke kjøre rollercoaster? Vel over til sakens kjerne. VPN.no som er et uavhengig supporternettsted for VIF, har i alle år kommentert denne "graverende" journalistikken VG utfører, og i dag ser jeg nok et gullkorn. De omtaler da Urmas Rooba fra FCK København, som mulig spiller på vei til VIF. Så på slutten. "PS: Tidligere i sommer kom Magne Hoset fra nettopp FC København til Vålerenga." Tusen takk VG for at dere behandler alle deres fotballinteresserte lesere som en gjeng IQ løse vattdotter. De som liker fotball, VET at Magne Hoseth kom fra FCK. Forøvrig VG - det er en "H" i Hoseth på slutten av etternavnet hans også..

Så over til en liste over ting som tydeligvis noen mennesker synes er fryktelig kuult, men jeg ikke helt får grepet på.

- Solbriller med symbol til narkotisk plante. Drittøft og gå med sånt i byen da...
- T-skjorte med samme symbol som over. Gjør en statement. "Jeg er blåst i hue jeg....."
- Olabukser som er så hullete at du snart lurer på om Levis har begynt lage helsebukser, ala helsetrøya.
- Gutter med langt hår og pannebånd ala farge rosa. Bjørn Borg så da aldri sånn ut...