søndag, mars 04, 2007

Vinne herpa premier på TV...

Fra tid til annen når jeg er oppe sent, altfor sent, og zapper mellom kanalene på tv så kommer jeg ikke unna disse "high qualtiy" programmene som Sonen på TV2 og Mess-TV på TVNorge. I mine øyne så er det ikke noen rakettforskere de har ansatt, men dumme naut som skal suge penger ut av andre på samme nivå. 10 og 20 kr pr melding koster det for galskapen.

I natt ble jeg sittende og se mr bald and not beautifull på Sonen - Christopher. En skallet voksen mann som tydeligvis synes det er rasende festlig å gjenta seg selv til det kjedsommelige. Premien i natt var en Apple Macbook, som muligens skulle være ny, men etter programlederens intense herping så ville jeg søren ikke hatt den om jeg hadde fått den slengt etter meg. Hvorfor må du åpne og lukke skjermen på maskina hele tiden Christopher? Hvorfor ikke la den være åpen, og ha den stående foran deg. I ren fasinasjon over hvor dumt både programmet og programlederen var så talte jeg at han i løpet av 30min åpnet og lukket denne Apple Macbook man kunne vinne 18 ganger.

Så kan man spørre seg - hvorfor i svarte gidder jeg skrive om dette, som muligens få eller ingen leser. Grunnen er like enkel som den er dum. Dette er min sikkerhetsventil for å blåse ut all driten som samler seg oppi hodet mitt gjennom livets "glade" dager...