søndag, november 02, 2008

For en produktiv søndag....

Same procedure as any weekend... dvs når panikken tar meg søndag utpå dagen og jeg ser at klesvasken fortsatt ligger i en fin haug foran vaskemaskina. Stappe inn mest mulig og krysse fingrene for at den ikke tar helt av og hopper avgårde. Hittil har det jo vært suksess.

Ellers har dagen vært svææææært avslappende. Spise mat, kaste bort tid foran PC'n, sjekke kalenderen på telefonen, så jeg ikke glemmer avtaler utover i uka.

Har senvakt på jobben denne uka, 11-19 hvilket betyr at fra kl 15 og resten av vakta skjer det nada. Dog burde jeg vel ikke klage på det, for fremover vil det øke og da skriker jeg nok etter litt slakk i jobbinga. Apropo, bloggen ser egentlig ganske kjedelig ut når jeg tenker meg om. Kanskje man burde benytte seg av mobilkamera litt mer og capture the moment... I morgen tidlig er det en gyllen sjanse til det. Siden de nye vinterstøvlene mine gir gnagsår fra helvete, så blir det joggesko ned til byen og det er en lek med livet.